woensdag 8 juli 2015

Eindelijk....

Vanmorgen heb ik Chase, Sam en Moos even bij Sandra gebracht (jawel van de hondenschool Hond en Zo), zij kan namelijk ook hondjes trimmen. En toen ik terug naar huis reed, dacht ik, nu is het wel een mooi moment om met de andere drie weer eens naar het bos te gaan. Daentje was nog nooit in het bos geweest en Sara sinds haar zwangerschap ook niet meer. Dus thuis heb ik Sara, Kira en Daentje in de auto geladen en ben met ze naar het Idinkbos gereden. Daentje vond het nog steeds niet zo leuk om in de auto te moeten, maar ze vond het wel erg prettig dat Kira en Sara bij haar waren. Toen ze bij het bos eruit mochten, waren ze door het dolle heen. Wat een plezier hadden die drie dames. Geweldig om te zien. Daentje week niet van de zijde van haar twee grote pleegmoeders. Zo schattig om te zien. Eén keer kwam ze even naar mij toe en keek ze me echt zo aan met een blik die zei:"Wat fijn is dit!".
Toen we langs het maisveld liepen, schoot Sara tussen het mais. Daentje natuurlijk erachteraan. Maar toen Sara eruit kwam, liep Daentje nog in de tweede rij. Ze keek wat beduusd naar die grote palen (mais) en dacht dat ze er niet uit kon. Kira zag de wanhoop en kwam haar redden. Liep dwars door het mais en zorgde dat Daentje er weer uitkwam, zo ontzettend lief en zorgzaam. (Hoewel ik mij afvraag, of de boer waarvan het maisveld is, dit met mij eens is....)
We bleven natuurlijk niet al te lang weg, want het was voor Sara de eerste keer dat zij haar pups achter liet. Maar ze leek het niet erg te vinden. Eenmaal weer bij de auto, springen Kira en Sara er zo in. Daentje twijfelde toch weer, maar ging er makkelijker in dan normaal gesproken. Autorijden is toch een stuk fijner als Kira of Sara erbij is. Thuis ging Sara snel weer bij haar kindjes kijken, die hadden haar wel een beetje gemist hoor. Maar gelukkig was Jan bij hen gebleven.
's Middags kon ik de mannen en Chase weer ophalen. Heerlijk kort, en wat ruiken ze dan ook weer lekker! Chase als een echte dame, met het geurtje Happiness en Sam en Moos hadden een mannengeur, Friends. Het knuffelgehalte is dan gelijk weer met stip gestegen.