zondag 4 januari 2015

Nog een keer glibberen door de modder

Vandaag zijn we maar weer naar het Idinkbos geweest. Het was zulk mooi weer. Helaas nog steeds niet mogelijk om naar de hei te gaan, want Kira ruikt te lekker...
Er stonden niet veel auto's op de parkeerplaats, dus we dachten niet al te veel mensen tegen te komen. Niks was minder waar, we kwamen de éne na de andere wandelaar tegen, zonder hond. Wat doen al die mensen toch in het bos? De paden zijn echt bijna niet begaanbaar door de modder. Jan en ik hadden dan ook onze kaplaarzen weer aan. Maar goed, niet veel andere honden tegengekomen gelukkig. Dus Kira kon lekker los. Bass hadden we maar aangelijnd, want die laat Kira nu geen moment met rust. Die gekke Spanjaard, ik heb hem geprobeerd uit te leggen wat "gecastreerd zijn" betekent, maar hij geloof me niet.
Aan het eind van de wandeling kwamen we nog bij een hele grote plas, die nu zo diep is dat ze zelfs even konden zwemmen. Dikke pret dus, vooral voor de herders, want dat zijn nu eenmaal waterratjes.

Leuk, nog een keer op de stronk.....
Nou, ok dan, om te laten zien dat ik het echt wel kan hoor.....
Joehoe, wacht op mij......
Kijk ik zo lief voor de foto?
Lekker spelen met elkaar



Best diep hoor.....