zaterdag 6 december 2014

We zijn er nog...

Ja, ja, ik weet het. Het is alweer even geleden sinds het laatste verhaaltje op het blog stond. Zelf ben ik niet helemaal topfit en dus heb ik niet altijd de puf om wat te schrijven. Maar dat neemt niet weg, dat er natuurlijk wel gewandeld en getraind wordt met de hondjes. Inmiddels hebben we de benches weggehaald uit de woonkamer. De grote meiden hoeven er toch niet meer in. Maar Bass, tja, die moet helaas toch wel achter slot en grendel als wij weggaan. Als het mogelijk is, neem ik hem mee, maar als hij te lang in de auto moet blijven en het is te koud of juist te warm, moet hij toch thuis kunnen blijven. Dus is er een Bass proof bench de luxe gemaakt in de werkkamer. Maar liefst 2 meter lang bij 80 cm breed. Sam en Moos kunnen er dan gezellig bij. En nu maar hopen dat hij hier niet uitbreekt, hahahaa. Want die kleine Spanjaard kon dus gewoon uit de grote kamerbench van Kira uitbreken, hij kreeg zelfs de spijltjes los getrokken! En het deurtje verboog hij net zo lang, tot hij ertussen door kon wurmen....
Nou, dat wil ik hem in deze bench nog wel eens zien proberen, hahaha.....
Maar goed, nu er geen bench meer staat in de woonkamer, hebben we er drie mooi grote manden staan en 2 kleintjes. Mmmmm, je zou denken, de grote manden zijn voor Kira, Sara en Chase en de kleintjes voor Bass, Sam en Moos (ja ik weet het dan komen we er 1 te kort, maar de kleintjes liggen toch meestal op de bank). Nou, de hondjes denken daar toch iets anders over.....


Sinterklaas is ons huisje voorbij gegaan, gelukkig is hij niet gestopt... al dat gedoe met surprises en gedichten... Over een paar jaar als ons kleinhummeltje zo ver is dat hij in de Sint gelooft, dan gaan we het weer ouderwets vieren. Nee, geef mij maar de kersttijd. Maar daar moeten we nog even op wachten. Vandaag zijn we weer naar de hei geweest en het was weer prachtig weer, niet te geloven. Natuurlijk is de temperatuur aanzienlijk lager, maar het zonnetje scheen weer volop!
En dan nu nog gewoon een paar plaatjes van de wekelijkse wandeling op het Rozendaalse veld. Vinden ze natuurlijk altijd leuk.
Spring in het veld....

Ik heb een stokje gevonden!