dinsdag 29 juli 2014

Mooie mannen

Vandaag was het weer zo ver. En Sam was er echt aan toe....  Voor Moos was het de tweede keer, maar vorige keer was er nog niet zoveel af te halen. Waar heb ik het over? Tja, een bezoekje aan Tamara, van trimsalon Pascha.
Sam was één grote blonde krullenbol (wat natuurlijk best leuk is, maar in deze hitte  niet zo comfortabel) en Moos had ook aardig wat wilde haren. Dus mijn twee mannen in de auto geladen en naar Tamara gebracht. Grappig hoe ze altijd weer vrolijk daar naar binnen stappen en haar vol enthousiasme begroeten.






Aangezien de heren geen seconde stil blijven staan, zijn de foto's niet van de beste kwaliteit, maar het gaat om het idee.....
Je ziet wel hoe dol ze zijn op Tamara. Dat geeft mij altijd weer een goed gevoel. Kijk, je vraagt je stiekem toch af hoe de hondjes het vinden om getrimd te worden. Maar als ze altijd weer zo vrolijk naar binnen gaan en Tamara zo uitbundig begroeten weet ik dat ze het echt geen groot probleem vinden.
Sam ging gelijk na zijn begroeting de boel eens goed inspecteren. Vooral de deur (waarachter de teckels van Tamara zelf zaten) was erg interessant.


Toen ik ze kwam halen vertelde Tamara wel dat Moos erg mooi kon zingen. Toen Jan en ik namelijk weer weg gingen en zij dus niet mee mochten, had Moos toch even staan janken....(net een echte wolf, komt vast door al die wolvenvrienden van hem). Toen ik de mannen weer ging ophalen stonden ze ook wel weer te springen om naar huis te gaan, maar wat waren ze weer mooi......
Ik had niet gedacht dat Moos zo zou opknappen. Van Sam weten we het natuurlijk wel, maar Moos leek toch nog niet zo "wild" als Sam, maar toen ik hem zag, die kleine boef.... wat een mooi ventje was het weer.
Ja, ik ben weer helemaal trots op mijn mooie mannen...

Ps, Bass vond dat hij ook op de foto moest, hij is per slot van rekening ook een hele mooie man ....
 

Zo, en nu kunnen de heren weer fijn achter de muisjes aanjagen....



Met dank aan Tamara Harmsen van trimsalom Pascha. Voor wie meer wil weten over Tamara en haar salon, hier een leuk artikel met contact informatie:
http://www.silvoldeonline.nl/tamara-harmsen-hondentrimsalon-pasja/