zondag 6 juli 2014

Heerlijke Paleo cake

Vandaag hadden Jan en ik afgesproken om gezellig koffie te gaan drinken bij Sanne en Wim. Natuurlijk gingen alle honden mee. Toen we vertrokken scheen de zon, maar naar mate we meer in de richting van Hengelo kwamen, begon het te betrekken. Als we het maar droog houden, zeiden we tegen elkaar.
In Hengelo werden we ontvangen door Wim, die netjes de was aan het ophangen was (goed afgericht hoor Sanne). Het was super gezellig, wat een ontzettend lief stel is het toch. Sanne had gezonde cake gemaakt. Ik had iets willen meenemen, maar aangezien ze even op dieet staat vanwege allergieën, zou ze zelf iets maken. Het was Paleo cheese cake (zonder cheese). Spannend, zou het lekker zijn? En ja hoor, heerlijk! Cake van dadels, noten en bramen. Ik doe het haar niet na, het was echt lekker!
De honden konden natuurlijk weer heerlijk spelen. Katie en Oak waren nog een beetje loops en Oak was hierdoor wat bezitterig op Sanne, maar Sara kan dat altijd zo schattig oplossen. Als Oak wilde snappen naar Kira, ging ze er rustig tussen staan. Ze hoeft dan niks te doen, alleen er tussen gaan staan is genoeg om Oak te laten weten, dit is niet OK. Prachtig hoe honden dit zelf kunnen oplossen!
Bass en de teckels hadden ook weer de tijd van hun leven. Jazeker, hier MAG gewoon gegraven worden.... Just like paradise, hahaha. De snoetjes zaten dan ook onder het zand. Er zijn leuke foto's van. We probeerden Moos ook nog even op de foto te zetten, maar hij had er geen zin in. Wilde weer direct van de rots af, lekker graven onder de keien. Chase is een echt model, die vindt het poseren wel leuk! We hebben dus weer een aantal mooie plaatjes.  Laat dat maar aan Sanne over.
Keukenprinses en topfotograaf!

Ik ben heeeel mooi!

Drie schatten van meiden!

Lekker zand koppie 

Mooie Kira

Ik zei toch, ik ben heeeeeel mooi 

Lieve Bass.....

Neeeeeee, ik heb geen tijd voor foto's!!!!

Ja, neem nog maar een foto, ik blijf wel even mooi staan zijn......

En ik ben ook erg lief natuurlijk, kusje?????


Kleine zandhaas..

Ik hou van jou, vrouwtje.....