zondag 23 maart 2014

Dikke pret

Niet te geloven toch. Vandaag was het best lekker weer Ten minste het grootste gedeelte van de dag. Er was hier in de Achterhoek even een uurtje slecht weer. Regen goot uit de hemel. Juist.... en precies tijdens dat uurtje liepen wij dus met de honden in het bos.......
Ach, de honden hadden er geen last van en nat werden ze toch, want het was dikke pret in de sloot. Vandaag hebben we voor het eerst Shiva ook even los gelaten. Ja, het was zo zielig, ze wilde zoooo graag mee spelen. En het ging fantastisch. Ze blijft keurig bij de roedel en als ik haar roep, komt ze gelijk. Toppertje! Ze vond het heerlijk en kwam af en toe even met haar snuit tegen mijn been aan vertellen dat ze het zo fijn vond.
We komen gelukkig nooit iemand tegen in dat bos.... raar maar waar.... Je zou toch zeggen er gaan meer mensen met honden wandelen daar. En soms staan er ook wel 3 of 4 auto's op de parkeerplaats, maar we komen dan nooit iemand tegen.... vreemd hoor.
Hoe dan ook, nadat we allemaal drijfnat waren geworden, de honden van de sloot en wij van de regen moesten we weer de auto in.... je kunt wel raden hoe die eruit ziet, hahahahaa
Eenmaal thuis was alles alweer snel in rust, maar wat een lucht, het lijkt hier de Everglades wel, wat een moeraslucht zeg....
Ach, even een paar raampjes open en het komt allemaal weer goed. Maar de hondjes hebben in ieder geval veel lol gehad.
Helaas zijn de foto's weer niet zo goed gelukt, ik had geen camera bij me, dus met mijn mobiel wat geprobeerd..... Het filmpje is kort, maar wel leuk!