woensdag 26 juni 2013

Ode aan een prachtige prinses

Vandaag een triest verhaal. Niet over één van onze eigen honden. Nee vandaag staat het blog in het teken van een hele bijzondere lieve Saarloos. Haar naam: Xanne
Xanne heeft vandaag haar laatste reis gemaakt. Ze is nu bij al die lieve honden die haar voor zijn gegaan. Ik heb Xanne leren kennen toen ik in België bij Annelies een workshop heb gevolgd. Wat een bijzondere lieve hond. Hoewel ze niet zo groot was, en door haar ouderdom niet meer zo soepel, straalde ze een geweldige kracht en liefde uit. Ze was ongelooflijk zorgzaam, naar de ander honden toe, maar ook naar Annelies en Johan toe. Zij heeft hen het mooiste geschenk gegeven dat iemand zich kan wensen. Liefde, niet alleen liefde van Xanne voor hen, maar ze heeft hen ook de liefde voor elkaar gegeven. Zij was hun steun en toeverlaat in  moeilijke tijden.
Maar het was tweerichting verkeer, het mag gezegd worden dat Annelies en Johan ook geweldige verzorgers zijn geweest voor haar, Xanne had het niet beter kunnen treffen!
Lieve Xanne, wat ben ik blij dat ik jou heb leren kennen, mooi prinsesje, ik hoop dat je gelukkig zult zijn bij Aruph en je andere vriendjes. En ik weet dat je bij Annelies en Johan zult zijn, als zij jou nog nodig hebben, ook al kunnen ze je niet meer zien of aanraken....
Xanne velen zullen jou missen!

Xanne heeft de mooie leeftijd van vijftien jaar mogen bereiken.