maandag 17 juni 2013

Chimo op visite

Afgelopen weekend kwamen mijn vader, Freek en Sanne op visite. Natuurlijk hadden ze de kleine spring in het veld, Chimo bij zich. Vooral Sara was door het dolle heen, toen ze hem weer zag. De kleine boef moest even laten weten dat hij weer op "eigen terrein" was en tilde overal zijn pootje even op. Het gaat echt super goed met hem, hij luistert heel goed! Ook met collega Spanjaard, Rubio was er een klik. Ze konden samen gezellig Spaans blaffen....
Hoewel het lekker weer was, durfde ook hij niet in het badje.... Alleen Sara durft tot nog toe in het bad, zij vindt het heerlijk om daar even af te koelen.
Chimo vond het gewoon een hele grote waterbak en dronk er regelmatig uit. Als Sara erin sprong, ging hij op gepaste afstand naar haar liggen kijken. Zo van:"Mij spetter je niet nat, dame...."
We hebben gezellig gebarbecued. Toen het drietal met Chimo weer naar huis was, waren alle honden hier compleet versleten. Ja, het is nog wel een kleine ADHD-er, die Chimo, wat een energie heeft die! Daar kan het spul hier niet tegenop.

Lekker, een snoepje van Freek

Kijk eens hoe goed ik kan luisteren

Lekker spelen met Sara en Rubio

Ik breng hem wel terug hoor!

Even slokje drinken

Wat ben ik mooi hè

Wauw, die Sara is wel sterk hoor

Oh ja, en een snoepje van Sanne natuurlijk

Ff gekke bek trekken...., ik ben per slot van rekening een echt clowntje...