dinsdag 30 oktober 2012

beetje ziekjes...

Vandaag en gisteren was ik even behoorlijk van de kaart. Wat koorts, misselijk, braken.... Gisteren dus de hele dag in bed gelegen en vandaag ging het wel iets beter. Maar... dat heeft enorm effect op de hondjes. Aangezien ik degene ben die met ze wandel. Tja, manlief zit van maandag tot donderdag in het westen voor zijn werk. Gisteren kon ik echt geen lange wandeling maken en vandaag was het ook zeer beperkt. Gelukkig hebben we een grote tuin, dus daar konden ze zich in uitleven. En dat hebben ze dan ook fijn gedaan. Slechts een klein gaatje in het gazon als resultaat....
 
Oh oh..... betrapt
Mmmmm





Wat kijk je nou naar mij?  Ik weet van niets hoor.....

Verder heb ik ze aan het denken gezet. Op het blog van Thorgal had ik gezien dat hij "hersenwerk" deed. Dat heb ik dus met mijn viervoetertjes ook geprobeerd. Dat vonden ze zeker erg leuk. Ieder had een eigen techniek. Sara deed vooral veel met haar snuit, Luna gebruikt haar pootjes erbij en Sam pakt het liefst af wat de anderen vinden.

Netjes wachten tot het baasje alles heeft klaargezet....

En dan ... zoeken maar

Met mijn poot kan ik die bekers snel omgooien....