donderdag 28 juni 2012

Basisschool

Sara en ik zijn sinds een tijdje begonnen met de basisschool. Het kleuterklasje hadden we voldoende afgesloten en we mochten beginnen met de basisschool. Vorige week zijn we niet gegaan, we waren toch niet in staat tot prestatie, vanwegen het afscheid van Mira. De week daarvoor was het niet vanwege de (dramatische) voetbalwedstrijd. De week daarvoor ging het voor geen meter, ik voelde me niet zo geweldig, licht in mijn hoofd en een beetje misselijk en Sara voelde dat natuurlijk. Maar vandaag.... toppie. Ik zag er toch nog een beetje tegenop, ik had een blessure aan mijn linkerkuit, spier verrekt of zo. Ik dacht, dat zal wel niet veel worden vandaag. En toen we aankwamen zagen we Bobbie, de Duitse Herder.... Tja, toen moest ik toch ook weer even slikken. Maar daarna herstelde ik me weer. Vervolgens ging het helemaal top. Ze bleef netjes af terwijl ik 10 meter wegliep en ze bleef zelfs netjes liggen terwijl ik mij omdraaide en een poosje over haar heen staarde. Volgen ging ook redelijk. Tja, ik mocht niet klagen vandaag. Best trots op mijn wolfje.